Ik en mijn Sacrale Kluizenaars Tempel

Sinds ik afstand nam van de ‘Sjamanistische’ groep, constateerde ik weleens somber hoe mat en kleurloos mijn bestaan leek te zijn, en hoe mijn leven zonder de ogenschijnlijk verleidende glans, de hartelijke bijeenkomsten en uiterlijk opsmuk, alle bekoring en charme had verloren. Ik had het gevoel op spiritueel gebied afgezakt te zijn en dat mijn spirit team me verlaten had.
De periode, die ik terugkijkend maar de afkickperiode noem, was een enorme uitdaging op emotioneel en psychisch gebied, waarbij ik vocht met mijn ondermijnde zelfvertrouwen.

Toch, langzaam maar zeker, ontwikkelde er in mij een staat van geloof en vertrouwen in mijn eigen innerlijke leiding en Goddelijke verbinding waardoor ik in de afgelopen maanden een enorme sprong voorwaarts kon maken in mijn realiteit.

Ik had daardoor lange tijd de behoefte om alleen te zijn, geen zin in mensen ontmoeten, zinloze gesprekken te voeren, suffe, nutteloze commentaren aan te horen; géén enkele behoefte mijn plek te delen met langs reizende gasten.
Het was een periode waarbij de kluizenaar in mij afzondering zocht om van een afstand beter naar situaties te kunnen kijken. Misschien ook door afstand de pijn niet te voelen en door eventuele pijn dat samenhangt met de uitdagingen uit het verleden, nog meer te verdoven.

De macht, die het surrogaat sjamanisme over me had in het verleden en die me bekoorde met uiterlijke begoocheling maar waarvan de overeenkomstige waarde op spiritueel gebied slechts huiddiep waren, die macht vervaagde, verbleekte …..

In mijn kluizenaars heiligdom, mijn heremiet-tempel, is de magie enorm krachtig!
Mijn basiliek met een onbegrensde hemelboog van miljarden sterren, maan en planeten, een melkwitte sterrenboog waar ik urenlang met open mond naar kan kijken ….  
Mijn gedachtewisseling en conversaties met de bomen, de plantenwereld, de natuur elementalen … die me altijd boeien en me nooit beledigen of pijn doen met belachelijke, nutteloze opmerkingen zoals ik dat van mensen ondervind …
De onmiddellijke kracht die ik terugkrijg van veelkleurige bloemen en dieren groot, klein, vierbenig, tweevoetig, gevederd, is helend en zuiverend.
Hier ben ik in direct contact met mijn Spirit Team.

Ik zag mezelf hierdoor, door verschillende verstarrende matrixen van beperkende overtuigingen springen die ik zelf had gecreëerd door pijn niet te hoeven voelen.
Ik zag duidelijk de holografische samenhang tussen mijn belevingssfeer en de wereld als geheel. Ik nam waar hoe mijn bolwerk van geconstrueerde energetische bouwwerken gebaseerd op irreële overtuigingen en beperkende gedachten bezweken. Het patroon daarvan paste naadloos op de gebeurtenissen die momenteel op een groter plan op Aarde spelen. Hierbij storten tevens op allerlei gebieden maatschappelijke bouwwerken in, waarvan de  bijdrage voor de transformerende mensheid nu overbodig is geworden.

In de korte tijd voelde ik thema’s van hartzuivering en wedergeboorte opkomen, waardoor ik in een grotere staat van liefde, vergeving, helderheid en harmonie kwam. Ik zag hoe achter mij een portaal zich sloot van karmische familie besognes die ik jarenlang met me mee had gesleurd.

Ik zag helder hoe ik uit de belevingswereld van geïndoctrineerde Annemieke stapte die door ouderlijke inprent haar goddelijke kracht en innerlijke waardes naar de achtergrond had geschoven als zijnde onveilig en niet oké. Ik voelde hoe een diepe reiniging van mijn hartruimte plaatsvond waardoor lichtcodes toegang kregen vanuit ongekende innerlijke universa, die voor mij een nieuwe dimensie van bewustzijn activeerde.

Een levensbedreigende situatie van mijn partner gaf mij instant inzicht in de diepere facetten en perspectieven van onze band. Het katapulteerde me naar een frequentie waarbij ik ook op relatiegebied eeuwenoud zeer uit vorige levens voorgoed achter me kon laten.

Dit is wat mijn ervaring van de laatste maanden, waar, als je het zo wilt zien, op energetisch gebied veel transformatie momenten voor de mensheid hun diepe inwerking zijn begonnen.

Ik ga ervan uit dat we, onder invloed van de veranderende energieën, in de komende periode veel chaos kunnen ervaren in ons persoonlijke leven en daarbuiten.

Creëer ook jou eigen heiligdom, jou magische kluizenaars tempel. Als je in staat bent dáár jezelf te helen, die diepe liefde te vinden, dan lever je een bijdrage aan de grote Verandering op onze Moeder Aarde.

Want zó is het ❤
Lieve groet,
Annemieke

www.droomxpress.nl


Plaats een reactie